Připravili jsme pro Vás Klientskou sekci, sloužící k efektivní komunikaci mezi klientem a naší společností.

Výhody klientské sekce:

  • Klientská sekce je k dispozici on-line 24 hodin denně.
  • Máte přehled o všech objednávkách, platbách, fakturách.
  • Můžete zadávat autorizované požadavky na zákaznickou podporu.
  • Slouží jako důležitý informační zdroj pro zákazníky.

Klientská sekce nabízí:

  • Administrace
    Možnost měnit své přihlašovací údaje a informace o své osobě. Vyplnění kontaktních údajů pomáhá k bezproblémové identifikace klienta e-mailovým systémem (prioritní vyřízení) a k zefektivnění komunikace mezi společností a klientem obecně.
  • Online správa služeb
    Systém pro online správu vašich služem týkajících se hostingového programu, správu DNS, správu e-mailových účtů a správu www a ftp účtu.
  • Platby
    online platby - podpora: Kreditního systému, platebních karet a PayPalu, přehled všech faktur za naše služby, sledování stavu úhrady, detail a náhled faktur přímo v prohlížeči, možnost tisku faktury z prohlížeče, odpočet do vystavení nového dokladu.
  • Diskusní fórum
    Slouží k diskusi nejen mezi klientem a společností. Pokud klienti chtějí, mohou svůj dotaz zviditelnit i pro ostatní uživatele a diskutovat tak i mezi sebou.
  • Zákaznická podpora
    Můžete snadno zasílat své dotazy, návrhy a připomínky ohledně našich služeb.
  • Soukromé zprávy
    Umožňují soukromou komunikaci mezi regisrovanými klienty a administrátory webu. Systém umožňuje měnit nastavení, spravovat kontakty, uchovávat historii, přeposílání na Váš e-mail, přidávat přílohy.
  • Statistiky
    Sledování statistik přístupů na vaše stránky, statistiky databází, statistiky stažení souborů, přečtení článků a pod.

Připravujeme:

  • Download souborů
    Zde mohou klienti efektivně přistupovat k souborům, které pro své klienty připravujeme. Všechny soubory jsou přehledně tříděny do kategorií a opatřeny popisem.
  • Upload souboru
    Zde je možné nahrát libovolný soubor, který si klient přeje předat společnosti a o němž se domnívá, že by bylo neefektivní jej doručit jiným způsobem (e-mailem). Je možné určit, zda má být soubor viditelný všem, nebo jen společnosti.